facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Saturday 31 March 2018

TERKINI! 5 Negeri Paling Ramai Penagih Dadah di Malaysia. SOFI JIKAN PALING KETARA!!Korang Mesti Terkejut Tengok Nengeri Mana Yang Paling ramai!

Penagihan dadah memang merupakan satu masalah besar di negara kita. Dadah bukan saja merosakkan masyarakat secara amnya, dadah merupakan satu ancaman kepada masa depan kita semua kerana peranannya dalam merosakkan pemikiran individu dalam masyarakat, sehingga mengakibatkan seseorang individu hilang kemampuan untuk bersaing.
Sekaligus merugikan negara dalam aspek ekonomi, tenaga kerja dan juga pembentukan pengaruh masa depan. Tetapi jelaskah anda berkenaan masalah dadah di negara kita dan setakat mana pengaruh dadah merosakkan masyarakat kita?
Negeri mana paling ramai penagih dadah?
sarang dadah yang kotor dan busuk
Dalam persepsi kita, sudah pastilah penagih dadah datang daripada neger-negeri berpendapatan rendah kerana penagih majoritinya datang daripada golongan tersebut. Bagaimanapun, agak mengejutkan juga sebenarnya, negeri yang paling ramai penagih dadah di negara kita datangnya daripada negeri-negeri yang paling maju antara semua negeri.

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates