facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Saturday 31 March 2018

Julie Anne, Kekasih Fadlan Hazim Yang Bakal PELUK Islam .. Ini Perkara Yang Ramai Tidak Tahu Tentang Julie Anne

PELAKON Fadlan Hazim, 26, mendedahkan teman wanitanya yang berbangsa Cina, Julie Anne Kang bakal bergelar mualaf dalam masa terdekat.
Fadlan bagaimanapun belum dapat berkongsi tarikh rasmi terbabit tetapi kekasihnya yang juga seorang pereka kasut itu giat menimba ilmu berkaitan agama Islam.
“Insya-Allah dia bakal bergelar mualaf tidak lama lagi. Buat masa sekarang dia seronok mendalami agama Islam.
Saya pun sebenarnya tidak mahu dia bertukar agama disebabkan hanya kerana kami mahu berkahwin. Biarlah, hatinya terbuka untuk menerimanya seikhlas hati.
“Sekarang pun, saya turut menemaninya untuk mengikuti kelas bagi mempelajari lebih banyak mengenai Islam. Saya juga sedar bahawa diri ini banyak kelemahan. Namun mana yang saya boleh bantu, saya akan bantu,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates